Selasa, 18 Jun 2013

RAMADHAN KEMBALI TIBA..SYAWAL KIAN MENJELMA ..TAWARAN PROMOSI BUFET RAMADHAN...BELI BANYAK ADA DISKAUN/HADIAH

SALAM PELANGGAN YG DIHORMATI ,

TIP TIP DAN PETUA DI BULAN RAMADHAN DAN SYAWAL.


RAMADHAN KEMBALI TIBA..SYAWAL KIAN MENJELMA.

BULAN RAMADHAN TIDAK LAMA LAGI AKAN MENJELMA.Bagaimana persiapan anda menyambut ramadhan kali ini..pasti kaum wanita ,ibu ibu dan tak lupa juga anak anak dara yg telah siap menempah baju raya..ada juga yg membeli baju raya di saat saat akhir ..bz ye..

BALIK KAMPUNG !! tentu seronok bukan ? anak anak tentu lagi seronok .Jangan lupa membawa kelambu khemah moden yg tuan puan beli tu ..jika belum beli ..boleh la beli awal awal..takut terlupa di saat saat akhir ..ala cuma rm60 untuk queen saiz .king pula rm 70 .pos percuma lagi tu .kalau nak hubungi saya .COD PUTRAJAYA POS SATU MALAYSIA..
KELAMBU KHEMAH MODEN



Memasak di bulan ramadhan adakalanya memenatkan..ye la balik kerja terus masak utk anak anak dan suami .berkejar kejar ya puan.mudahkan kerja memasak anda di bulan ramadhan ini dengan pemanggang ajaib .cuma rm130 sahaja.panggang kukus rebus dengan mudah dan cepat.pemangganG ini juga boleh memanaskan lauk masa sahur nanti..mudah dan cepat .SUAMI suami yang sayang bini mesti beli..

PEMANGGANG AJAIB

Di opis bulan ramadhan ni mmg sejuk..maklum la puasa ..bagi mengatasi masalah ini..saya ada juga menjual stokin bio energy .harga nya rm35.stokin ini bkn saja menghangatkan badan dan kaki anda malah memberi tenaga kepada pemakaianya.. utk sakit kaki juga stokin ini dpt merawat .lengguh lengguh kaki .bisa bisa ..juga sesuai di hadiahkan kepada ibu bapa di kg ..semoga ibu bapa kita dapat lebih beramal di bulan yg mulia ini dengan sempurna .solat terawih dengan khusyuk tanpa sebarang masalah.stokin ini dpt melancarkan pengaliran darah yg sempurna.dan merawat sakit kaki ..memberi tenaga .boleh di pakai semasa tidor juga .
STOKIN BIO ENERGY


Apa Saja Yang Anda Makan Yang Tidak Keluar Akan Menjadi Asid Berlebihan Dan Toksik Di Dalam Badan. Termos Air Nano Alkaline energy Flask mampu menuetral lebihan asid dan merawat penyakit-penyakit di dalam badan secara semulajadi
ENERGY FLASK


 
BULAN RAMADHAN DAN SYAWAL  ni tentu sibuk bagi kita .maklum la nak beli itu nak beli ini..nak buat kuih raya lagi .kekadang sampai terlupa mengecas telefon kita ,jgn risau ..guna lah power bank 20000 mah ini ..cuma rm120 ..tak perlu risau lagi bateri telepon pintar kita kehabisan bateri .maklum la time raya nak tangkap gambar banyak banyak ..sediakan payung sebelum hujan ..nanti rugi kenaangan raya ...hehe .
POWER BANK

ADA di kalangan puan puan yang ingin menambah pendapatan di bulan ramadhan ini,, ada yg mengambil upah tempahan baju kurung dan melayu  raya ...menjual kuih raya ...menjual songkok, sampin songket dan sebagainya ..Disini kami ingin membantu tuan/puan semua untuk cari duit lebih dengan menjual produk kami..diantaranya stokin bio energy..harga kami jual rm35 ..harga pasaran rm 35 ke rm 50...beli borong dari kami cuma rm 23 sepasang minima 10 pasang...tak perlu buka kedai..jika berminat  hubungi kami ..TAwaran buat Duit RAya ...!!



sekian tip tip dri saya putrajayabiz.blogspot.com
jika ingin buat pembelian sila hubungi saya ..call atau sms pun boleh .012 282 4447 ...COD PUTRAJAYA ,MALAYSIA .POS SATU MALAYSIA..







Tiada ulasan: