Selasa, 2 Julai 2013

PROMOSI KERETA PROTON PERODUA


ANDA MENCARI KERETA BARU PROTON DAN PERODUA ?

BELI KERETA PROTON PERODUA DARI RUMAH ATAU PEJABAT, TAK PERLU SUSAH PAYAH KESANA SINI HANTAR DOKUMEN DAN TERKEJAR2 DATANG AMBIL KERETA , ANDA HANYA DUDUK MENANTI, SEMUA KAMI URUSKAN SEHINGGA KERETA TIBA DIDEPAN PINTU RUMAH ATAU PEJABAT ANDA (KAWASAN SELURUH JOHOR, MELAKA, NEGERI SEMBILAN, K.LUMPUR, SELANGOR PUTRAJAYA PERAK KEDAH PERLIS PAHANG .KELANTAN ,TERENGGANU -

Info yang tepat dan cepat sila msg ke henfon saya

012 282 4447 :


 WAN 012 282 4447(call/sms sahaja )
           012 9201225 whatssap



1) Status Edu (ijazah / diploma)
2) Umur
3) Konvo (sudah / belum)
4) Tempoh khidmat
5) Jika kerajaan - jawatan tetap / kontrak -
6) Jika swasta - nama syarikat -
7) Gaji basic
8) Elaun tetap (jika ada)
9) Model kereta yg hendak dibeli
* Info diatas akan membantu saya menilai
 kelayakan permohonan.

Dokumen Yang diperlukan untuk Pinjaman kenderaan :
  • Salinan Kad pengenalan depan dan belakang
  • Salinan lesen memandu depan dan belakang
  • Penyata gaji 3 bulan
  • Penyata buku bank (gaji)
  • Penyata KWSP (jika ada)


HUBUNGI 012 282 4447







BELI KERETA PERODUA/PROTON UNTUK BUAT KERETA SEWA OK JUGA !! KAWASAN LIPUTAN :
PUTRAJAYA KUALA LUMPUR SELANGOR



-------------tips - tips kereta sewa-------------------


  1. Tahukah anda, pulangan keuntungan bisnes kereta sewa ini sangat tinggi sekiranya anda mengetahui teknik yang betul untuk menguruskan perniagaan bisnes kereta sewa anda.
  1. Tahukah anda, sebenarnya anda mempunyai pelbagai cara untuk memulakan bisnes kereta ini hanya dalam masa yang singkat. Menariknya, kami sendiri memulakan perniagaan kereta sewa ini dengan modal yang amat rendah berbanding dengan pengusaha-pengusaha kereta sewa yang lain.
  1. Tahukah anda, anda boleh melakukan bisnes kereta sewa ini secara part time dan secara full time. Menariknya, anda tidak perlukan ijazah tinggi untuk melakukan bisnes kereta sewa ini kerana sudah terbukti bisnes ini dilakukan oleh sesiapa sahaja yang berlainan latarbelakang tanpa mengira warna kulit, bangsa dan agama.
  1. Tahukah anda, bilangan kereta di jalanraya semakin bertambah dari semasa ke semasa. Dengan pertambahan kereta sewa ini ia membawa maksud anda mempunyai potensi besar untuk mendapatkan pulangan yang lumayan daripada pelanggan anda sendiri.
  1. Tahukah anda, Sekiranya anda melakukan bisnes kereta sewa ini, anda akan mendapati terlalu mudah untuk mendapatkan pelanggan. Menariknya, pelanggan anda tersebut akan bertambah dari hari ke hari, bulan ke bulan, dan seterusnya dari tahun ke tahun sehingga anda sendiri terpaksa menolak permintaan pelanggan anda tersebut kerana kereta sewa anda habis ditempah.




Tiada ulasan: