Rabu, 6 Mac 2013

AKLINE ENERGY FLASK






Apa Saja Yang Anda Makan Yang Tidak Keluar Akan Menjadi Asid Berlebihan Dan Toksik Di Dalam Badan. Termos Air Nano Alkaline energy Flask mampu menuetral lebihan asid dan merawat penyakit-penyakit di dalam badan secara semulajadi

Di dunia ini, terdapat air penyembuh yang di kenali sebagai Miracle Water atau Air Ajaib. Di kalangan orang Islam, air Zam-zam adalah air ajaib yang menjadi penawar . flask with boxepada pelbagai jenis penyakit. Sejak tahun 40-an, Jepun telah menjalankan R&D ke atas air ajaib ini. Akhirnya mereka menemui air yang hampir sama dengan air ajaib ini yang di kenali Air Alkali. Air ini bukan sahaja beralkali tinggi, bahkan menjadi air hidup, beroksigen tinggi, bertenaga, antioksida, bermineral, mempunyai aura, boleh merekod dan menjadi penawar semulajadi kepada pelbagai jenis penyakit.

Air alkali ini digunakan secara meluas di hospital Jepun sejak tahun 50an. Pelbagai testimoni dan kejayaan telah berjaya merawat dan memulih pelbagai jenis penyakit kronik seperti diabetis, kanser, sakit kulit, aczema, gout, arthritis, darah tinggi dan pelbagai penyakit lain. Sehingga diiktiraf oleh Japanese Ministry of Health & Welfare.
Banyak makanan yang kita makan telah membentuk asid berlebihan dalam sistem tubuh kita. Asid ini akan masuk ke dalam saluran darah dan seluruh sistem tubuh seperti limpa, jantung, hati dan buah pinggang untuk dikeluarkan daripada tubuh. Namun tidak semua yang mampu dikumuh dan akhirnya berlakulah asid berlebihan di dalam tubuh kita dan menyebabkan dan memberi kesan kepada masalah kesihatan, fungsi-fungsi sel yang tidak berjalan sempurna dan akhirnya jadilah pelbagai jenis penyakit di dalam badan.
Air memainkan peranan 70% dalam badan manusia. Alkaline energy Flask membantu menuetralkan asid dan membuang toksin di dalam badan. Ia akan menyuci saluran usus dan menyah toksin dalam badan. Dengan pengambilan berterusan anda akan merasa lebih sihat, lebih bertenaga dan penyakit-penyakit akan hilang secara semulajadi.
Termos Air Alkaline Bertenaga Antioksida


* Air Alkali Tinggi
* Air Antioksida
* Air Bertenaga
* Air Penyah toksin
* Air Oksigen Tinggi
* Air Bermineral Tinggi
* Air Penawar Penyakit semulajadi
* Air Beraura
* Air Hidup


CARA GUNA


RENDAM AIR KOSONG, AIR MINERAL, AIR R.O ATAU AIR MASAK YANG SUDAH SEJUK KE DALAM ‘MIRACLE FLUSK’ MINIMA SELAMA 5 MINIT, KEMUDIAN BOLEH DIMINUM AIR TERSEBUT SEPERTI MANA AIR MINUMAN YANG BIASA. AMALKAN SEBAGAIMANA KITA MINUM AIR SEHARI-HARI.BAGI MENYEMBUHKAN SAKIT SECARA PANTAS, BOLEH DI BASAHKAN ATAU DI LAP AIR TERSEBUT PADA TEMPAT YANG SAKIT, INSYAALAH CEPAT LEGANYA SAKIT TERSEBUT.




BAGAIMANA ‘MIRACLE FLASK’ BERFUNGSI ?



1) FAKTOR PEMBERSIHAN


Air Rendaman  AKLINE ENERGY FLASK Bertindak Dengan Membersihkan Usus Besar, Usus Kecil, Saluran Darah Dan Saluran Saraf Dari Segala Anasir Negatif Seperti Lemak, Kolestrol, Asid, Toksin Dan Bahan Buangan Yang Menutupi Dan Menyekat Aliran Saluran.


Air rendaman ‘Miracle Flask’ akan memangkin kekuatan tenaga dalaman (Qi) yang tersimpan di dalam tubuh setiap manusia. Tenaga ini ternyata sangat unik dan sangat sukar di hasilkan ketika tubuh dalam keadaan biasa. Tenaga dalaman ini juga di anggap tenaga yang amat luar biasa kerana dengan menggunakan tenaga ini manusia mampu melakukan perkara-perkara yang sukar di lakukan dalam keadaan biasa seperti mengangkat beban yang berat, membengkokkan besi, melompat tinggi dan berbagai lagi.

PENYAKIT YANG DIKENALI PASTI DAPAT DI SEMBUH DAN DIUBATI: SEMBELIT,BERAT BADAN,MASALAH TIDUR,ASMA,BISUL,MASALAH USUS,ALLERGY, HEPATITIS B/C, MIGRAIN, BUASIR, JANGKITAN KUMAN, RESDUNG, BUAH PINGGANG,JERAWAT, STROKE/LUMPUH, , KAYAP, SAKIT SENDI, EZEMA, KANSER,SAWAN, FYBROID, KENCING MANIS, PENYAKIT KULIT, GOUT, LEMAH LUTUT, KELETIHAN,KETUMBUHAN, JANTUNG, TIBI, PARKINSON, GASTRIK, LEUKIMIA, THYROID, ULSER, TENAGA BATIN, STRESS, DARAH TINGGI, MASALAH PARU-PARU, DEMAM CAMPAK, MASALAH HAID,MATA KABUR,KATARAK,LUMBAR 4&5,URIC ACID,ATHIRIS,KOLESTROL TINGGI,KEBAS.InsyaAllah..









HOT ITEM 


HARGA PROMOSI YANG TIDAK DAPAT DI

MANA-MANA DAN DALAM MASA

TERHAD !!!!
berminat call/sms
rm 100 siap pos
012 2824447


 WAN 012 282 4447(call/sms sahaja )
           012 9201225 whatssap

Tiada ulasan: