Jumaat, 16 Ogos 2019

Maxman II Capsules For Male (Sebotol 60biji kapsul) - MMC

Maxman II Capsules For Male
(Sebotol 60biji kapsul) - MMC

Maxman ll direka khusus untuk lelaki yang ingin meningkatkan keseronokan seksual, libido, pendirian, stamina, 0rgasma, dan klimaks

Kapsul Maxman II mengandungi 100% bahan herba semulajadi, anda masih boleh bertenaga dan penuh semangat selepas melakukan hubungan seks dan membuat zakar lebih besar dan lebih tebal.
Maxman II Capsules adalah produk seks yang baik yang boleh mewujudkan kepuasan sek5ual dan prestasi dan sama sekali tidak ada kesan sampingan.

[Kesan]:
♦️Memperbesar zakar anda dengan lebar dan panjang.
♦️Ereksi yang lebih kuat dan lebih keras
♦️Mencapai ereksi keras pada bila-bila masa yang anda mahukan.
♦️Bentuk yang benar-benar  "otot" mencari zakar yang akan menarik perhatian dan membangkitkan kekasih anda.
♦️0rgasma yang lebih kuat.
Peningkatan stamina seksua1.
♦️Mencapai keupayaan menegakkan lebih kuat.
♦️Terakhir selagi anda mahu tanpa ubat.
♦️Pembesaran zakar yang selamat dan semula jadi.
♦️[Spesifikasi]: 60 kapsul / botol

♦️[Ramuan]: 100% Asli
Epimedium Saggitatum (Rumpai kambing H0rny);  Soy Protein Concentrate; Avena Sateva; Saw Palmetto; Guarana Extract; L-Taurine; L-Arginine;  Tribulus Terrestris; Maca; Macuna Pruriens;  Ginseng Blend (korean / siberian);

[Bagaimana nak guna]:
Cukup mengambil Kapsul MaxMan II 1-2 kali sehari, 1 dengan setiap hidangan untuk Kapsul MaxMan II. Jangan melebihi 6 setiap hari. Pastikan anda mengambil setiap kali Kapsul MaxMan II dengan gelas tinggi air. Herba perlu dihidrasi ke dalam sistem anda untuk menerima hasil penambahan zakar yang terbaik. Seperti semua suplemen makanan, jangan mengambil lebih daripada dos yang disyorkan.

Ambil kapsul Maxman II kira-kira 30-50 minit sebelum aktiviti seksual, Ia akan memberi anda lebih banyak keseronokan semasa aktiviti seksual daripada yang anda bayangkan!

HARGA RM160
POSTAGE Free
wasap.my/60122824447/maxman160

HARGA PASARAN RM180

Tiada ulasan: