Khamis, 7 September 2017

SENSA OIL RM40

Sensaoil/ Sensa Oil (Prevent Erectile Dysfunction) X 10 bottles

 

 

Description




Sensaoil diadun daripada minyak lintah bersama campuran cengkih dan Butea Superba yang terkenal dengan keupayaannya untuk membesarkan saiz zakar di samping membantu merangsang tenaga dan keinginan seksual para suami.
Minyak lintah yang merupakan antara ramuan utama Sensacream mengandungi sebatian pheromone, histamin dan yang bertindak merangsang pasangan dengan bau yang dihasilkan seterusnya menggalakkan aktiviti seksual. Histamin turut berupaya menggalakkan ereksi serta meningkatkan tahap libido atau keinginan seksual seterusnya membantu merapatkan lagi keintiman anda dan pasangan.

Kebaikan Sensaoil

  • Membantu anda tahan lebih lama ketika bersama isteri
  • Mengatasi masalah ejakulasi pramatang
  • Melancarkan peredaran darah di bahagian zakar bagi merangsang tenaga batin
  • Menambah saiz dan ukuran zakar
  • Meningkatkan libido atau keinginan seksual
  • Meningkatkan kualiti seksual para suami
  • Membantu menjana kualiti sperma
  • Mengatasi masalah gangguan ereksi
  • Mengatasi masalah lemah tenaga seksual
  • Membantu mencapai kepuasan berganda bagi anda dan isteri

Kandungan Sensaoil

Minyak Lintah: Minyak lintah telah digunakan sebagai penawar untuk pelbagai jenis masalah kesihatan sejak zaman dahulu lagi. Ia mengandungi sebatian hirudin yang bertindak menyingkirkan darah kotor yang terkandung dalam tubuh manusia, sekaligus membantu merawat penyakit yang dialami. Selain membantu mengatasi masalah kulit seperti eczema dan psoriasis, minyak lintah turut berkesan untuk menambah saiz dan ukuran zakar seterusnya meningkatkan fungsi seksual kaum lelaki.
Halia Bara: Di samping membantu mengatasi masalah sengal-sengal otot dan urat sendi, halia bara  turut berupaya menjana hormon testosteron di dalam tubuh lelaki sekaligus membantu meningkatkan fungsi dan keinginan seksual serta menggalakkan penghasilan sperma yang berkualiti.
Cengkih: Cengkih yang bersifat antiseptik ini ternyata kaya dengan magnesium yang berperanan mengurangkan kekejangan dan keletihan otot serta membantu membekalkan tenaga fizikal dan seksual.
Lada Hitam: Di samping kaya dengan antioksidan yang bertindak melindungi tubuh daripada serangan penyakit, lada hitam juga berupaya mengawal tekanan darah, mencegah masalah radang, merawat penyakit sendi serta dapat membantu menambah tenaga tambahan untuk kecergasan tubuh badan.
Zaitun: Minyak zaitun tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka di samping melindungi kulit daripada kerosakan serta masalah radang.
Butea Superba: Herba yang berasal dari Thailand ini mampu memelihara sistem kardiovaskular dan prostat di samping membantu mengatasi masalah kesuburan dan gangguan ereksi, meningkatkan kuantiti sperma yang berkualiti serta meningkatkan fungsi dan keinginan seksual. Ia juga mengandungi flavonoid dan sterol yang bersifat antioksidan bagi mencegah radang dan kerosakan sel, manakala kandungan stigmasterol membantu mengurangkan kadar kolestrol.

Cara Penggunaan Sensaoil

  1. Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar sisi kanan dan kiri. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit zakar anda berkedut atau kendur. Lakukan 5 kali urut sekali genggaman.
  2. Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali.
  3. Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan. Ulang 11 kali.
  4. Urut di celah kelengkang hingga separuh peha dan seterusnya ke lutut. Ulang 21 kali.
  5. Susur di pangkal zakar dan unit keluar kiri dan kanan atas dan bawah.Buat 7 kali.
  6. Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali.

BERMINAT SILA HUBUNGI

012 282 4447

Tiada ulasan: