Selasa, 18 Mac 2014

Jerslin Power Oil - PUTRAJAYA


  •  Minyak Jerslin Power Oil
    • Mengandungi habatus sauda dan herba terpilih
    • Tidak perlu makan,hanya sapu pada bahagian yang bermasalah
    • Jerslin Oil Tiada kesan sampingan
    • Selamat untuk semua peringkat usia, ibu mengandung dan bayi
    • Halal

    Jerslin Oil Berkesan Untuk Membantu Merawat Penyakit:

    Gastrik
    Demam panas / panas badan berlebihan
    Resdung
    Sakit kepala / Migrain
    Asma / Lelah / Semput
    Sakit buah pinggang
    Sembelit / Cirit-birit / Buasir
    Kencing Manis
    Tekanan Darah Tinggi
    Jangkitan Faraj / Keputihan
    Penyakit kelamin
    Sakit sendi / Lutut bengkak / Gout
    Kekejangan otot / Simpul Biawak
    Mati pucuk / lemah syahwat / tidak bernafsu
    Sengal-sengal tulang
    Kulit kasar, warna tak sekata, berjeragat
    Sakit usus
    Kembung perut
    Kesukaran bernafas
    Selsema, batuk, hidung tersumbat
    Tumor / Kanser / ketumbuhan
    Mudah lesu
    Keracunan makanan
    Stroke / Angin Ahmar
    Anggota tubuh lumpuh / lemah
    Tekanan darah tinggi / rendah
    Kerapa kencing pada waktu malam / kencing tak lawas
    Selalu / mudah kena selsema
    Alahan / alergik dengan makan laut / habuk /debunga / ubat
    Sukar mendapat zuriat / anak
    Anak yang dilahirkan kurang sihat
    Monopause
    Hormon tidak seimbang / ketidaksimbangan metabolisma.
    Kesuburan lelaki / wanita menurun
    Senggugut
    Sakit buah pinggang
    Tulang reput / mudah patah
    Pergerakan perlahan
    Mudah beremosi / cepat marah
    Kitaran haid yang tidak tetap
    Sukar memahami / mengingati pelajaran
    Kurang tumpuan terhadap pelajaran atau kerja yang dilakukan
    Kolesterol tinggi
    Penglihatan kabur / selalu keluar air mata / mata kemerahan
    Kesejukan kaki / tangan
    Tangan / kaki menggeletar / menggigil
    Sukar tidur (Insomnia)
    Untuk bayi: Kembung perut, demam panas, demam biasa, batuk, muntah-muntah

    Cara Menggunakan Jerslin Oil
    Sapu dan urut di tempat bermasalah selama 5-10minit sekerap 1-2 kali sehari sehari.
    Asma/Lelah/Semput – Sapu Jerslin Oil di dada
    Batuk – Sapu di dada & kerongkong
    Deman – Sapu di kaki & pakai stokin
    Gastrik – Sapu Jerslin Oil di perut
    Gout – Sapu di tempat masalah
    Kolestrol Tinggi – Seluruh badan disapu Jerslin Oil 
     Kayap – Di tempat masalah sapukan Jerslin Oil 
    Kutil/Tumor – Sapu di tempat ketumbuhan
    Resdung – Sapu di hidung
    Sakit Kepala/ Migrain – Sapu di muka & kepala
    Selalu selsema – Sapu di hidung
    Sengugut – Sapu di tempat yang sakit
    Susah Hendak tidur – Seluruh badan
    Tekanan Darah Tinggi/Darah Rendah – Sapu dari hujung rambut hingga hujung kaki
    Kabur,selalu keluar air mata – Kelopak & bawah mata
    Kekejangan otot/ simpul Biawak – Sapu di tempat bermasalah dengan Jerslin Oil 

    Banyak lagi masalah penyakit yang dapat diselesaikan dengan JERSLIN OIL. Boleh tengok Testimoni Jerslin Oil seperti berikut:

    Testimoni Pengguna Jerslin Power Oil

    En Mahzan,Kangar Perlis 
    Sudah 2 tahun saya kebas tangan. Macam-macam ubat & rawatan saya cuba. Tapi tak berkesan. Saya cuba  Jerslin Power Oil,Alhamdullilah berkesan tak sampai 15 minit, tangan saya hilang kebas.

    Man, Kangar
    Saya nak cerita tentang testimoni jerslin oil. Adik saya mengidap Tiroid. Doktor mengarahkan adik saya manjalani pembedahan. Tapi bila adik saya sapu Jerslin Oil, dia tidak perlu pembedahan kerana bengkak semakin hilang.
    Azah, Johor Bahru
    Saya ada ketumbuhan payudara dan doktor menasihatkan saya menjalani pembedahan. Tetapi setelah saya menggunakan Jerslin Power Oil, ketumbuhan saya hilang dan payudara saya bertambah cantik. Saya tak perlukan pembedahan lagi
    Cik Siti Melaka


    Ayah saya sering diserang butil angin dibadan…selalunya ayah akan sapu Jerslin Oil dengan minyak panas bagi mengurangkan sakit tersebut… alhamddulillah dengan izin tuhan dan minyak hebat ni.. dengan sekali sapuan sehari shj…butil angin dibdn yg dialami telah hilang…
    Puan Nabila, Cheng


    Alhamdulillah…dengan izin Allah , sejak menggunakan minyak Jerslin Oil lebih dari 3 bulan…saya tidak perlu lagi ke klinik untuk diri saya atau anak saya jika mengalami demam, batuk dan selsema sekaligus ia dapat menjimatkan kos perubatan yang kadang2 mencecah hampir RM 50 sebulan… Penggunaannya yang sedikit sahaja utk disapukan ke hidung (jika selsema) mmg menjimatkan. Dengan sebotol minyak Jerslin Oil sy dapat gunakan utk seisi keluarga selama lebih dari sebulan…
    Md Ali,Melaka


    Sebagai orang tua yang berumur lebih dari 70 thn, badan saya selalu berangin..alhamdulillah dengan penggunaan sedikit minyak Jerslin Oil…yg disapukan… butir angin dibadan hilang dengan cepat… Minyak Jerslin Oil ini juga membantu menghilangkan lenguh2 di kaki saya…


Jerslin Oil 40ml
Harga : RM 30.00 (Termasuk Kos Pos Laju)




berminat  ?

sila hubungi

012 2824447









Tiada ulasan: